Drömmar

Ja, här ser de likadant ut som igår... Fast idag är vädret ännu sämre och jag ligger FORTFARANDE nerbäddad i sängen... Men det finns faktiskt en förklaring! Jag va uppe tidigt i morse och tog bort stygnen från födelsemärket. Sen när jag kom hemma tittade jag lite på tv, och somnade om igen... Kanske inte va så bra förklaring som jag hade intalat mig...
Men jag drömde en massa konstiga drömmar. Jag drömde att en kompis, Alexandra, var misstänkt för att ha mördat sin svärmor. Hon hade inte gjort de men alla bevisen var mot henne. Så jag, Stefan och hans vän Bax blev tvungna att förstöra bevismaterialen. För att ta oss fram hade Stefan och Bax byggt en tomtesläde, men den ville bara flyga ibland, och självklart ville den inte göra de när vi blev jagad av läskiga människor!

Jag drömde också att Elin började driva ett djurhem i huset hon bodde när vi va små. Det började med nån katt, sen va där alla möjliga djur man bara kan tänka sig! Och jag skulle ha en super söt kattunge hem! Jag vill ha tillbaka den nu!

Jaja.. va drömmarna kan hitta på ibland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0