Delfinal Melodifestival

Sitter ensam hemma och lyxar. Tittar på delfinalen i melodifestivalen, så eftersom jag inte har något bättre för mig tänkte jag ge min personliga åsikt om varje bidrag.
1. Lithuania - Kass!

2. Armenia - That's a huge bitch! ... Kass låt!

3. Israel - Varför måste israel alltid ha så tråkiga låtar? Ischarim arsarak sirim! om och om igen!

4. Danmark - Typiskt skandinaviskt... löjligt... Nä, örk! Dåligt G-son!

5. Switzerland - Men hallå Sidbena! .. Jag gillar scenografin! Men skippa franskan!

6. SWEDEN! :D Grym! Fantastisk! Underbar! Vilken inlevelse! Magiskt! HEJA ANNA!

7. Azerbaijan - asså... nää! Drip drop drip drop!

8. Ukraine - Gillar inledningen .... nu får hon gärna komma igång... Nä, inte den heller...

9. The Nederlands - OMG ... Är vi tillbaka till melodifestivalen, Sverige 1987 eller? Typ fyra bugg och en coca cola! Men vad kan man förvänta sig av nån som är från Amsterdam :P

10. Romania - oj.. va helt inne i nått annat! Men de va säkert inte bra de heller!

11. Slovania - Ska de vara kul eller??

12. Ireland - Varför alltid ballader?? Den är väl fin.. ganska tråkig.. kunde ju haft en bättre färg på klänning till henne!!

13. Bulgaria - OOOh! Oh! oooohh OH! ...piss....

14. Cyprus - Ja, jo... It's ok! Gillar hans röst!

15. Croatia - Typisk Kroatiskt som man hört 1000 gånger!

16. Georgia - tråkig....

17. Turky - Mest unika för kvällen!


AAA!! Bara två platser kvar!!! Tänk om vi inte kommer med!!!


NÄÄ! BARA EN KVAR!!!



*Biter på naglarna!*

Kom igen kom igen!!



NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!! Vi kom inte med.... Vi kom inte MED!! buhu hu hu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0