Andras bloggar!

Maria Montazami! Här har hon gått och smygköpt en ljusstake, och hoppas att Kamran inte ser de!
Haha, kanske Danne kommer råka ut för samma sak när vi bor ihop!
http://www.amelia.se/blogg/maria-montazami/

Ketchp mamma har en fantastiskt rolig blogg! Just nu är hon inne på bröllopet mellan Viktoria och Daniel. Här är ett utdrag ur hennes blogg:


"Kalla mig gärna naiv, men jag förstår inte riktigt upprördheten kring Kronprinsessans önskan att gå bredvid sin far uppför altargången.

Jag skulle ha invändningar om det var så att hennes far tänkte ta henne i håret och släpa henne fram till Daniel.

Jag skulle protestera ifall Daniel betalade kungen 10 guldpengar och en kamel för Victoria.

Och jag skulle spela in bröllopet ifall Victoria ville bli buren uppför altargången av tio brinnande munkar som avslutade överlämningen med att dansa macarena och kasta Vickan över 10 monstertruckar och genom en ring av kryptonit så att hon landade i Daniels famn.

Men tydligen vill hon inte göra något av det. Hon vill gå bredvid en människa som förhoppningsvis betyder mycket för henne, för att sedan ställa sig bredvid en människa som också förhoppningsvis betyder mycket för henne. Det förekommer i inget kontrakt skrivet i blod. Nyckeln till kyskhetsbältet lämnas inte över. Och framför allt så påverkar det knappast jämställdheten i Sverige."

Ketchup mamma http://blogg.alltombarn.se/ketchupmamma/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0