Från 20 till 60 kvm!

Ligger och glor ut över mitt berg med flyttlådor... Tänk att man äntligen ska flytta! Få komma ifrån denna lägenheten! Jag längtar så mycket efter att få sitta i en soffa och titta på TV, gå och lägga sig i en riktig säng, laga mat i ett riktigt kök, att kunna gå runt bland rum istället för att vakna och bara behöva vända på sig i sängen för att sätta på den enda underhållningen i lägenheten, Datorn! Och tänk att ha plats till mikrovågsugn och kaffekokare! Inget mera snabbkaffe!! ... Man har ju i alla fall lärt sig att uppskatta de små sakerna i livet!

Och mest av Allt längtar jag efter att få vakna bredvid min älskling varje morgon! Gå upp och göra frukost tillsammans och sätta sig ute på balkongen! Ha riktiga myskvällar framför tv:n med godis och annat mums!
Näe, nu tycker jag att denna veckan får gå fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0