Time for updating!

Sååå, nu har vi bott här på Lorensborg i 1 månad! Trivs mycket bra! Nära till stan, mobilia och Ribban men ändå så tyst o lugnt område! Super! Enda minuset är att affärerna här stänger 20, och 18 på helgerna! Något man får vänja sig vid...

Nästa nyhet är jag att jag Danne nu är förlovade! hihi! Så här ser ringarna ungefär ut
Smala, släta ringar i silver. Enkelt och snyggt! Super glad är jag!! Vi stod i köket och lagade mat, pratade om bröllop och sånt när Danne helt plötsligt popped the question! Mycket spontant och romantiskt! Så dagen efter stack vi iväg och beställde ringar som kommer nästa vecka!

Älskar min Cheesy Poof!

Kommentarer
Postat av: maja

ÅHH! Grattis! gud vad roligt :D

2010-08-01 @ 23:36:20
URL: http://www.awesomeinuptown.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0